Klantenservice

Search FAQ:

Herstellen

Algemeen

Hoe kan ik contact opnemen?

Indien u contact met ons wil opnemen kan dat via onderstaande gegevens:

Witgoedparts.nl / Horecaonlineshop.nl

Tel: 040 - 287 00 28
info@witgoedparts.nl

Scherpakkerweg 7A
5616 HP Eindhoven

 

IBAN/Rekeningnummer

NL05 RABO 0134 9228 91

Tenaamstelling

Witgoedparts

BIC

RABONL2U

KVK nummer:

63386240

BTW nummer: NL031438076B01



Wat zijn de openingstijden?

Wij zijn 6 dagen per week geopend op onderstaande tijden:

Maandag 08.30 - 21.00
Dinsdag 08.30 - 21.00
Woensdag 08.30 - 21.00
Donderdag      08.30 - 21.00
Vrijdag 08.30 - 21.00
Zaterdag 08.30 - 17.00
Zondag Gesloten

Is het mogelijk producten af te halen?

Dat is mogelijk, wij vragen u wel de bestelling via de website te plaatsen en voor de optie afhalen te kiezen, indien wij het product op voorraad hebben kunt u het in veel gevallen dezelfde dag nog afhalen.

Wij nemen contact met u op als het product klaar ligt om een afhaalafspraak te maken.

Hebben jullie een winkel?

Wij hebben helaas geen fysieke winkel, wel kunt u ervoor kiezen uw bestelling af te halen in ons magazijn in Eindhoven

Bestellen

Hoe vind ik een juist product?

U vind het juiste product door in onze webwinkel te zoeken op het onderdeelnummer, ook kunt u producten filteren via de filters aan de linker zijde van de webshop.

Bent u niet zeker welk artikel u nodig heeft, neem dan contact met ons op zodat wij u kunnen helpen bij het bestellen van het juiste product.

Zijn de producten op voorraad?

Het grootste deel van de door ons aangeboden producten zijn direct uit voorraad leverbaar, het kan wel eens voorkomen dat een product niet direct leverbaar is, in dat geval zullen wij contact met u opnemen m.b.t. de levertijd.

Wat is de levertijd?

Bij ieder product op de website wordt de levertijd vermeld, onderdelen voor 18:00 besteld worden dezelfde werkdag verzonden met DPD, horeca artikelen voor 16:00 besteld worden dezelfde werkdag verzonden.

Mijn product staat er niet bij?

Het kan voorkomen dat het product wat u zoekt er niet bij staat, vaak kunnen we deze producten wel leveren (zelfs vaak uit voorraad). Staat uw product er niet bij neemt u dan even contact met ons op zodat we dit product voor u kunnen bestellen / plaatsen op onze webwinkel.

Krijg ik een factuur / orderbevestiging?

Na bestelling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail, tevens ontvangt u zodra uw betaling ontvangen is uw factuur per e-mail.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Wij hanteren diverse betaalmethodes waaronder:

  • iDeal
  • OverBoeking
  • PayPal
  • MisterCash
  • Sofort Banking
  • ING Homepay
  • CarteBlue

Verzenden & Bezorgen

In welke landen leveren jullie?

Wij leveren in onderstaande landen:

  • Nederland
  • Belgie
  • Duitsland
  • Frankrijk
  • Luxemburg
  • Spanje
  • Italie
  • Oostenrijk
  • Zwitserland
  • Zweden
  • Denemarken
  • Polen
  • Finland
  • Noorwegen

Wanneer wordt mijn pakket verstuurd?

Indien uw product voorradig wordt uw bestelling doorgaans dezelfde werkdag verstuurd indien uw bestelling voor 18:00 geplaatst is voor onderdelen, en voor 16:00 voor horeca artikelen.

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland is verzending bij besteding boven €75 gratis.

 

Wij hanteren de volgende verzendkosten:

Nederland € 5,95
Belgie € 8,95
Bosnie € 27,95
Bulgarije € 26,65
Denemarken € 21,15
Duitsland € 8,95
Estland € 26,65
Finland € 26,65
Frankrijk € 21,15
Griekenland € 27,95
Hongarijen € 26,65
Ierland € 26,65
Ijsland € 27,95
Italie € 21,15
Kroatie € 26,65
Letland € 26,65
Liechtenstein € 21,00
Litouwen € 26,65
Luxemburg € 14,50
Monaco € 27,95
Noorwegen € 27,95
Oostenrijk € 21,15
Polen € 26,65
Portugal € 26,65
Roemenie € 26,65
Servie € 27,95
Slovenie € 26,65
Slowakije € 26,65
Spanje € 21,15
Tsjechie € 26,65
Verenigd koninkrijk € 21,15
Zweden € 21,15
Zwitserland* € 24,00

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, het is mogelijk om uw bestelling af te halen in ons magazijn in Eindhoven, u dient wel uw bestelling via onze webshop te plaatsen en voor de optie "afhalen" te kiezen.

Wie bezorgt mijn product?

Witgoedparts.nl maakt voor verzendingen gebruiken van DPD (pakket).
DPD bezorgt van maandag t/m vrijdag. plaats afhankelijk op zaterdag.
Voor grotere producten wordt er in sommige gevallen voor gekozen om deze te bezorgen via onze leverancier of eigen bezorgdienst.

Zendingen naar het buitenland worden verzonden via DPD of PostNL

 

Garantie & Retouren

Hoelang krijg ik garantie op mijn aankoop?

De garantie op onze producten is 1 jaar.

Kan ik mijn product terugsturen als ik niet tevreden ben?

Terugsturen van geleverde producten kan ten allen tijden binnen 14 werkdagen na ontvangst van het geleverde product. Uiteraard is het altijd prettig om contact hierover te hebben via mail of telefoon. Wellicht kunnen wij het probleem oplossen door het geleverde product om te ruilen voor het juiste of U te voorzien van advies. Producten die uitgesloten zijn van retournering zijn producten waarvan de verpakking is onderbroken. Het betreft o.a. verzegelde producten zoals printplaten en modules. Dit wordt bij de producten zelf en bij eventueel telefonisch advies ten allen tijden vermeldt en deze producten zijn dan ook verzegeld. Met onverbroken zegel mogen de producten niet terug worden gestuurd. Indien redelijkerwijs in overleg met witgoedparts ontvangen wij retour gestuurde producten uiteraard graag in de originele verpakking!

Bij het retourneren van geleverde producten zijn de kosten van het retournernen voor eigen rekening met uitzondering van defecte of verkeerd geleverde/geadviseerde artikelen. Hiervoor zal Witgoedparts U schadeloos stellen door het product kosteloos (vrij van verzendkosten) om te ruilen of terug te nemen en hiervoor ook de retourkosten voor haar rekening nemen. Dit kan wel betekenen dat een eventuele bijbetaling voor bijvoorbeeld een duurder product nodig is.

Adres:
Witgoedparts V.O.F.
Scherpakkerweg 7A
5616 HP
Eindhoven

Telefoon: 040-287 00 28
Email: info@witgoedparts.nl

 

Om uw retour sneller te kunnen verwerken vragen wij u het retourfomulier in te vullen. klik hier voor het retourformulier

Wat als ik een verkeerd product ontvangen heb?

Erg vervelend als u het verkeerde product ontvangt, wij doen er alles aan dit te voorkomen. mocht u toch een verkeerd product ontvangen hebben neemt u dan z.s.m. contact met ons op.